174 پیامک هشدار دهنده برای دختران دم بخت
ورود آقایان ممنوع
وبلاگی برای دخترای گل

پیامک 1) اگر مردی آن قدر عاقل باشد که بخواهد با تو ازدواج کند، هیچ چیز در دنیا نیست که بتواند او را منصرف کند ، امّا اگر او آن قدر عاقل نیست ، پس چرا به فکر ازدواج با چنین مردی هستی؟

 
پیامک 2) سالها بود سعی میکردم شخصیت مردها را حلاجی کنم و بدانم چرا آنان صدها حرف ضد ونقیض می زنند. حالا فهمید ه ام که مردها در واقع حرفهای ضد ونقیض نمی زنند، بلکه این من هستم که همه ی آنها را جدی گرفته و قاطی شان کردم.
 
پیامک 3) به دست آوردن اطلاعات، قدرت است و از همه مهم تر ، اینکه موجب صرفه جویی در وقت می شود.
 
پیامک 4)تمام زنها زیرک ، زیبا و بامزه اند، اما وقت خود را برای اینکه بفهمی چرا مردها همین نکات را به تو نمی گویند ، تلف نکن.
 
پیامک 5) همه ی ما در زندگی معتقدیم باید سعی کنیم نیمه ی پر لیوان را ببینیم و خوش بین باشیم ، به جز دریک مورد . در این مورد به خصوص ، همواره نگاهمان به نیمه خالی لیوان است . مایلیم از همان اول همه چیز را رد کنیم . معتقدیم قانون فقط خودمان هستیم ، بدون هیچ استتثنایی ، و آن زندگی زناشویی است.
ادامه دارد ...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 27 شهريور 1390برچسب:, :: 11:42 ::  نويسنده : لعیا

درباره وبلاگ

دوستان عزیزم سلام ، به وبلاگ دخترونه من خوش اومدید ، اول از همه اینکه این وبلاگ یک وبلاگ ضد مرد نیست بلکه وبلاگی دخترانه است که مطالب آن حاوی نکات آموزنده برای دختران است. اگر جک یا لطیفه ای ضد پسر را در این وبلاگ گذاشته ام قصد اهانت به آقایون را ندارم و فقط جهت تفریح و خنده بیان شده است. زمانی مصاحبه گری از دکتر علی شریعتی پرسید: به نظر شما چه لباسی را به زن امروز بپوشانیم ؟ ایشان پاسخ دادند : نمی خواهد لباسی بدوزید و بر تن زن امروز نمایید . فکر زن را اصلاح کنید او خود تصمیم میگیرد که چه لباسی برازنده اوست.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ورود آقایان ممنوع و آدرس roobina.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 10196
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

کد آهنگ فرزاد فرزین
برو برو

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت